СВЕ ВИЈЕСТИ
СЕКТОРИ
КАТЕГОРИЈЕ
25.05.2020
COVID-19 је затворио школе широм свијета. У свијету је више од 1,2 милијарде дјеце ван учионице.
Као резултат тога, образовање се драстично промијенило, с карактеристичним порастом е-учења, при чему се настава изводи на даљину и на дигиталним платформама.
Истраживања показују да онлине учење повећава задржавање информација и одузима мање времена, што значи да би промјене које је узроковао коронавирус овдје могле и остати.
Овим наглим изласком из учионица у многим дијеловима свијета, неки се питају хоће ли усвајање интернетског учења одржати и током пост-пандемије и како ће такав помак утицати на свјетско тржиште образовања.
Још и прије COVID-19 дошло је до великог раста и усвајања у образовној технологији, при чему су глобална улагања у технолошки развој у 2019. досегла 18,66 милијарди америчких долара, а предвиђа се да би цјелокупно тржиште онлине образовања до 2025. године достигло 350 милијарди долара.
Усљед COVID 19 дошло је до значајног пораста употребе језичних апликација, виртуалног подучавања , алата за видео конференције или софтвера за интернетско учење.
Чланак доступан на: https://www.weforum.org/agenda/2020/04/coronavirus-education-global-covid19-online-digital-learning/