SVE VIJESTI
SEKTORI
KATEGORIJE
04.03.2021
Ukoliko su u razredu prisutni učenici koji svojim ponašanjem ometaju održavanje časova (bilo da se radi o redovnoj ili online nastavi) nastavnici obično reaguju fokusirajući se na njihovo negativno ponašanje. Međutim, nova istraživanja s Univerziteta u Misuriju pokazala su da nastavnici koji daju učenicima pozitivan feedbeck ne samo da smanjuju problematična ponašanja učenika, već mogu poboljšati i njihova postignuća u učenju.
„S obzirom da prenosimo znanje učenicima, često razgovaramo o onome što ne želimo da naši učenici rade u toku časa, ali to jednostavno ne funkcioniše. Umjesto toga, potrebno je postaviti jasna očekivanja o tome kakva ponašanja želimo vidjeti“, rekao je Keith Herman profesor na Univerzitetu u Misuriju (Koledž za obrazovanje).
Kako bi pomogao nastavnicima da obezbijede prihvatljivo i strukturirano okruženje za učenike, Herman je implementirao obuke za upravljanje ponašanjem u učionicama srednjih škola u okrugu St. Louis tokom pet godina, a nakon čega je primijećen smanjen broj problematičnih ponašanja u razredu, povećana koncentracija učenika u izradi različitih zadataka itd.
Navedene obuke upravljanja ponašanjem u učionici zapravo se povezuju s Hermanovim sveukupnim istraživačkim ciljem, a to je poboljšanje mentalnog zdravlja djece koja osjećaju anksioznost, tjeskobu i depresiju. Herman ističe kako želi pružiti podršku takvoj djeci da razviju pozitivan stav o sebi, te da se vide kao individue koje mogu doprinijeti društvu. "Prečesto razmišljamo o mentalnom zdravlju kao o slanju djeteta koje možda ima određene teškoće psihologu. Određena negativna ponašanja mogu se prevenirati i na taj način spriječiti da se kod djece razvije teškoća koja zahtijeva intervenciju“, zaključio je Herman.
Više na linku: https://www.sciencedaily.com/