Vijesti

 

SVE VIJESTI


SEKTORI

KATEGORIJE

UNESCO organizirao webinar „Osiguranje jednakog odgovora u primjeni učenja na daljinu zbog zatvaranja škola“

24.03.2020

Pošalji dokument na e-mail

E-mail pošiljaoca (*):
E-mail primaoca (*):
Komentar:

Imajući u vidu aktualnu globalnu situaciju u vezi pandemije korona virusa (COVID-19) UNESCO je organizirao webinar s temom osiguranja jednakog odgovora u primjeni učenja na daljinu zbog zatvaranja škola, u kojem je učestvovalo više od 100 predstavnika država članica UNESCO-a, među kojima i predstavnici Odjela za obrazovanje Ministarstva civilnih poslova.

Predstavnica Svjetske zdravstvene organizacije Catherine Kane govorila je o simptomima globalne pandemije, koja se sve više širi i pozvala države na solidarnost i pomoć koju možemo pružiti jedni drugima. Ukazala je na potrebu osiguranja jednakih mogućnosti i pristupa za sve, te primjenu inkluzije, što je moguće više. Podsjetila je da su Svjetska zdravstvena organizacija i UNICEF ponudili niz dokumenata za potporu, svako iz svog domena aktivnosti. Također, istakla je i važnost zaštite mentalnog, a ne samo fizičkog zdravlja, posebno zbog plasiranja različitih, često i netačnih, informacija i stvaranja atmosfere panike.

Svoja iskustva podijelili su predstavnici Francuske, Narodne Republike Kine, Koreje i Italije.

Predstavnik Ministarstva obrazovanja Francuske Michel Reverchon-Billot naglasio je ključnu ulogu nastavnika u slučaju neophodnosti organiziranja kontinuiranog obrazovanja kada su škole zatvorene. Njihova uzajamna suradnja, razmjena didaktičkih materijala, uz podršku ministarstva i razumjevanje roditelja, predstavljaju temelj da se proces obrazovanja može odvijati u vanrednim okolnostima.

Predstavnici Ministarstva obrazovanja Narodne Republike Kine, profesor. Ronghuai Huang i stručnjak za obrazovanje Informacionog sistema za obrazovanje i istraživanje Koreje Hwansun Yoon, predstavili su različite modalitete korištenja informaciono-komunikacijskih tehnologija u osiguranju učenja na daljinu. Na zvaničnoj web stranici UNESCO-a je detaljan izvještaj o načinu kako je Kina organizirala obrazovni sustav tokom trajanja pandemije COVID-19.

Savjetnik ministra za obrazovanje Italije je predstavio tešku situaciju sa kojom se njegova država suočava, naglašavajući da im je od pojave zaraze prvi izazov bio razvoj tehnologije i osiguranje online učenja za sve. Istakao je važnost uspostave „zajednice koja uči“, što znači brzo reagirati i osmisliti sustav koji funkcionira. Razvili su softver i hardver posebno namijenjen za online nastavu, a Ministarstvo obrazovanja Italije je izdvojilo 85 miliona eura za opremu.

Predstavnica Odbora za obrazovanje Ruande Niyizamwiyitira Christine predstavila je e-platformu koju je ta država razvila za potrebe potpore djeci i roditeljima u pristupu resursima učenja i podučavanja. Online portal je dostupan na http://elearning.reb.rw. Namijenjen je od predškolskog uzrasta pa nadalje.