Grb BiH

BOSNIA AND HERZEGOVINA

Vijesti

 

ALL NEWS


SECTORS

CATEGORIES

(Not translated) Ministrica Gudeljević razgovarala sa šeficom misije OSCE-a u BiH Kathleen Kavalec

18/06/2020

Send documents on email

Email sender (*):
Email recipient (*):
Comment:

U Sarajevu je  održan razgovor ministrice civilnih poslova BiH, Ankice Gudeljević i šefice misije OSCE-a u BiH, ambasadorice Kathleen Kavalec koje su razgovarale o obrazovanju za vrijeme trajanja pandemije koronavirusa, donacijama za potrebe učenja na daljinu, PISA rezultatima testiranja, obrazovanju za manjinske grupe i općenito o obrazovnom sistemu u BiH.

Kavalec je istakla da je prijatno iznenađena brzom reakcijom svih obrazovnih aktera i adaptaciji na nove uvjete rada kao i odgovoru na nove obrazovne potrebe. Posebno je istakla kako je pojačana briga o Romima  kojima se nastojalo osigurati nastavno štivo u štampanoj formi, ali da treba nastaviti kreirati mehanizme kako bi ova kategorija učenika imala jednakopravan status.

Ministrica Gudeljević je istakla kako je veoma važno da sva djeca imaju jednak pristup obrazovanju kao i da je nužno svima osigurati jednake mogućnosti posebice naglasivši izražene potrebe kroz online učenje. No, tu, svakako nije iscrpljen opseg brige o djeci imajući u vidu i potrebe u različitim centrima i domovima kojima se mora posvetiti pažnja i pomoći im.

Iskustvo video učenja se pokazalo učinkovitim imajući u vidu da su nastavnici morali cjelokupan pedagoški rad usmjeriti u virtualnu sferu  za koju su učenici pokazali veliki interes i izrazili pozitivne ocjene jer su uočili mnogo više individualnog pristupa prema njima.

Govoreći o PISA rezultatima testiranja i narednom ciklusu testiranja zaključeno je da treba uložiti mnogo truda i napora da se pripreme uvjeti za naredni krug koji će najvjerojatnije biti pomjeren zbog novonastalih uvjeta u vezi s koronavirusom.

Govoreći o početku nove školske godine sagovornice su došle do istog zaključka. U narednom periodu se trebaju pripremati uvjeti i za redovno odvijanje nastave podjednako kao i nastavak virtualnih učionica.