Vijesti

 

SVE VIJESTI


SEKTORI

KATEGORIJE

Održana dvodnevna konferencija o medijskoj i informacijskoj pismenosti

01.11.2022

Pošalji dokument na e-mail

E-mail pošiljaoca (*):
E-mail primaoca (*):
Komentar:

Povodom obilježavanja Svjetske sedmice medijske i informacijske pismenosti (od 24. do 31. oktobra) i u Bosni i Hercegovini je održan veći broj aktivnosti na tu temu. Jedan od glavnih događaja je Konferencija o medijskoj i informacijskoj pismenosti, koja je održana u Sarajevu 25. i 26. oktobra, u organizaciji Regulatorne agencije za komunikacije BiH i Kancelarije Vijeća Evrope u BiH.

Obilježavanje “Dana medijske i informacijske pismenosti u BiH” organizuje se po drugi put, uz učešće organizacija i institucija aktivnih u oblasti medijske i informacijske pismenosti. Cjelokupna kampanja pokrenuta je, kako navode iz Regulatorne agencije za komunikacije, s ciljem isticanja društvenog značaja medijske pismenosti i promocije projekata različitih aktera u ovoj oblasti, po uzoru na tematske kampanje u drugim državama, ali i regionalne i globalne kampanje kao što su EU Media Literacy Week ili UNESCO-ova Globalna sedmica medijske i informacijske pismenosti.

U sklopu Konferencije održan je i Sajam medijske i informacijske pismenosti na kojem su prezentovani materijali na temu medijske i informacijske pismenosti različitih partnerskih organizacija, kao i materijali i istraživanja koje je Agencija  realizovala u okviru projekta “Zaštita djece na internetu u sistemu korisnika dozvola Regulatorne agencije za komunikacije”.

Također, realizovana je i radionica “Primjena, unapređenje i promovisanje evropskih i međunarodnih standarda MIP-a u BiH” koju je vodila ekspertica Vijeća Evrope za medijske politike, Bojana Kostić, nakon čega su predstavljene studije i strateški dokumenti izrađeni u okviru projekta Vijeća Evrope “Medijska i informacijska pismenost: za ljudska prava i demokratiju”, namijenjeni kreatorima politika, nastavnicima, ali i svima koji su angažovani na polju promovisanja ove tematike u našoj zemlji.

Na konferenciji su premijerno prikazani video spotovi, radio-džinglovi, edukativni materijali, leci i brošure, kojima su prezentovane aktivnosti i rezultati kampanje, pozitivni primjeri i savjeti iz područja sigurnog korištenja interneta.

Svi video spotovi i radio džinglovi će biti ponuđeni i dostupni radio-televizijskim stanicama u BiH za slobodno emitovanje u narednom periodu.

Prema navodima Regulatorme agencije za komunikacije, istraživanja koja su provedena o medijskim navikama djece i odraslih u BiH pokazuju da sve veći dio stanovništva kao prvi izvor informacija vidi online medije, zbog čega se još više treba raditi na podizanju svijesti kako bi se naročito djeca sačuvala od štetnih sadržaja na internetu.